Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Farhana
Maafkan nurul :')
Friday 20 July 2012 | 06:13 | 0 comments


harini,pagi2 aku dah menipu dengan ayah, *ayah maafkan nurul sebab tipu ayah nurul takut ayah marahkan nurul,*,hurm.  aku menyesal sangat.tak patut aku buat ayah aku macam tuh, masa ayah aku dah tahu yang aku tipu dia,mesti hati dia hancur sangat . argh!jahatnya aku. dan harini aku ada akaun test. aku tak dapat jawab soalan tuh, mungkin aku stress sangat kod. sampai baki b/b pun aku tertulis babi b/b.hukhuk. tension!sampaikan mai*member aku* tanya kenapa muke aku tension saja. kini aku rasa bersalah sangat dekat ayah aku,tolong aku weyh,macam mana nak hilangkan rasa bersalah tuh?


*bye.Salam Ramadhan,jangan ponteng tau.
p/s:sorry guna kau aku.


Old things | New things