Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Farhana
Da besar!
Wednesday, 2 January 2013 | 05:07 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM,,.*warna font salam uh sama dengan warna beg skola farhana.haha

today,I'm school! hurm,bosan teramat! sebab orang yang rapat dengan farhana takda kat sekolah. :( sampai farhana jerit at dalam kelas.

*"Aku tanak sekolah!"

Sampaikan anis *kawe aku* terkejut dengar farhana menjerit. haha. sorry anis. Buat kau terkejut disiang hari. bosan sangat weyh and stress sangatsangat, farhana rindu dekat seniorsenior  farhana , kak echa,kak jihan,kak eleeysha,kak hafizah,kak fatin yusni, kak,,er,. kak farahin,,kak nasriq,muhaimin, * yang selalu pandangpandang aku sampai aku malu tuh, -,-* hurm,. senang cerita rindu dekat 5pa1 2012.  Sekarang dah takde sape dah,sunyi je.. nak jalanjalan. Peneman da takda. Apelah nasib. Yang paling bosan, tempat duduk kitaorang susun ikut huruf,penad ja chop tempat depan. Argh! apanih? -,- aku tak suka lah. ingat badan aku nih besar sangat ker? yang tinggi duduk depan . Aku yang pendek dok belakang pulak, sebaik aku duduk sebelah dak perempuan yang comel. Tahun nih farhana SPM, doakan yang terbaik untuk farhana k? sayang u. ;D


*cantek kan airnya biru? nak holiday kat sini boleh?

-bye-



Old things | New things